Last Month: July

14:59

This is going to be something like a July Favourites post. Everything I saw, read, did and didn't in the last month.

 
Kedvenc film: Így neveld a sárkányodat 
Favourite movie: How to Train Your Dragon
Almost popular images on imgfave 
Úgy gondoltam, hogy itt az ideje annak, hogy megnézzem az eddig nem látott animációs filmeket, az Így neveld a sárkányodat és a Merida, a bátort, mert milyen dolog lenne kihagyni őket (ami egyébként kár lett volna, mert mind a kettő nagyon tetszett)?  Még be kell pótolnom az Öt legendát és A zöld urait is, illetve újra kell néznem a Grút és a Szörny Rt.-t.
Szintén ebben a hónapban néztem meg életemben először az elejétől a végéig a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt?-ot, először néztem spanyolul, angol felirattal filmet (ez azért vicces, mert nem beszélek spanyolul, csak annyit, hogy mierda, és az nem sok), A faun labirintusát (erről hamarosan többet is olvashattok), és végre valahára sort kerítettem a Ne engedj el!-re, ami csodálatos módon nem tetszett, pedig én nagyon akartam, de nem. Az a film egyszerűen... nem.
merida dunbroch - Buscar con Google
I thought it's time to catch up with animated movies, so far I saw How To Train Your Dragon (way too adorable) and Brave. It would have been such a pity to miss these, they were really great. I still have to watch Rise of the Guardians and Epic and rewatch Despicable Me and Monsters, Inc.
I also decided to watch How To Lose a Guy In 10 Days properly: from the beginning. Also for the first time in my entire life I saw a movie in Spanish (it's funny because the only word I speak and understand in Spanish is mierda) with English subtitles that is Pan's Labyrinth which I truly and really enjoyed (you will soon read about it). And finally, I had time to watch Never Let Me Go which (surprisingly) proved to be a huge disappointment. I really wanted to like it but... it just didn't want me to. 

 
Kedvenc könyv: Álom luxuskivitelben (Truman Capote)
Favourite book: Breakfast at Tiffany's (Truman Capote)

A júliust a Trónok harcával ill. a Jég és Tűz Dala sorozat 4600 oldalával kezdtem, de még nem fejeztem be. Eddig nagyon tetszik, de erről majd később :) A kötetek között pihenésképp megpróbálkoztam egy Bronte-könyvvel, a Villette-tel, ami nem tetszett, nem is fejeztem be (augusztusban pont erre a sorsra jutott az Agnes Grey is). Viszont elolvastam életem első Tolsztoját, a Krautzer szonátát, aminek vonzó tulajdonsága, hogy rövid és meglepően jó. A hónap kedvence - nem annyira egyértelműen - az Álom luxuskivitelben. de erről is olvasattok majd hamarosan -egyébként nekem a könyv valamiért jobban tetszett, mint a film. :)

I started reading the Song of Ice and Fire books at the beginning of the month, still haven't finished that 4600-ish pages. I like it this far, I'll write about it later. :) This month's favourite is Truman Capote's novel, Breakfast at Tiffany's. I just liked every word of it, really.


Kedvenc dal: It's Time - Imagine Dragons
Favourite song: It's Time - Imagine Dragons

humansofnewyork:  Seen in Central Park
Kedvenc kép
Favourite picture

 
Legjobb vétel: fekete nadrág (Camaieu) + napszemüveg (H&M)
Best buy: black skinny jeans (Camaieu) + sunglasses (H&M)

Már régóta nem volt egy rendes fekete nadrágom, hát most végre van (juhú)! A napszemüveg pedig összehajtogatható, csak úgy mondom. :)

I finally got to buy a decent pair of black skinny jeans (big yes!). And the sunglasses... they are foldable. Just in case you were wondering. :)

Monsters Lover
Kedvenc akármi: felvettek az egyetemre! (5 seconds dance party)
Favourite random thing: I got into university! (5 seconds dance party)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.