The Classy Cat

10:26


Sziasztok! Ez lenne az "új" klasszikusmacska. Illetve inkább a blogspotos ClassyCat, amit ezentúl a the-classy-cat.blogspot.com címen érhettek el. A költözés nem volt tervbe véve, de néhány napos bizonytalanság és a sok kiiktathatatlan hirdetés után úgy gondoltam, hogy ha más szolgáltatóknál is lehet az embernek oldala, miért ne költözne?

A klasszikusmacska semmiben nem fog változni, a régi bejegyzések is hamarosan elérhetőek lesznek (ezeket mentegettem és szerkesztgettem az elmúlt napokban, és még mindig nem vagyok kész velük), jönnek új bejegyzések is, minden marad a régiben :)

Kinga

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Nagyon örülök, hogy újra van ClassyCat! :) Egyébként a Tumblr-ös postodhoz szerettem volna ezt belinkelni, de lekéstem róla, úgyhogy most küldöm el :) Egyből te jutottál eszembe, meg az, hogy a Tumbli egy csodálatos produktum :D
    http://top-model.tumblr.com/post/55719284005

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)
    Szonja: köszönöm, nagyon jóóóóóóóóóó! :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.