Ismétlés

9:34

Az oldalon eddig három bejegyzésben foglalkoztam tanulós dolgokkal, olvashattatok a nyelvtanulásról, a hatékony(abb) tanulásról és különböző módszerekről, nyár elején pedig az érettségiről is írtam. Ami, mint ahogy valószínűleg észrevettétek, teljesen túlélhető :) A bejegyzésekért kattintsatok a címekre - azért néhány mondatban összefoglalom a tartalmukat, ha esetleg akkor még nem látogattátok volna az oldalt.

6636015945_e74ca45afd_z_large

Néhány, nálam 100%-ig bevált tanulós módszer, elsősorban középiskolásoknak. Pontokba szedett, szerintem viszonylag rövid bejegyzés lett, de remélem, valakinek tudtam újat mondani vagy hasznos tanácsot adni :)

Fontosabb tudnivalók, bölcs gondolatok (idézem: "ha szépen leülsz a kis hátsódra és (pardon my French) beseggeled a dolgokat")  idegen nyelvek (főleg az angol) tanulásáról és a szintfenntartásról. Különböző, nekem bevált módszerek a tanuláshoz és néhány tipp a vizsgákhoz és a felkészüléshez. 

Részletes, hosszú, néha lehet, hogy unalmas bejegyzés minden középiskolás mumusáról, az érettségiről, tanácsokkal, beszámolókkal, néhány fontosabb és általános dologgal. És egy kiskacsás animációval.

A címek rövidülésével a tartalom egyenes arányban nő :)

Ezen a héten ilyen és ehhez hasonló bejegyzésekre számíthattok, lesz szó például a prezentációkról és az online nyelvtanulásról - az iskolai és tanulós témákhoz kapcsolódó írásokat ide kattintva találjátok. Ha van valami kérdésetek vagy kérésetek, írjátok meg a hozzászólásokban! 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ha jól tudom Te is most mész majd egyetemre, én szívesen olvasnék róla, hogy pl. miket viszel, milyennek képzeled, milyen óráid lesznek, terveid, órarended..stb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen írok róluk - majd ha végre kiderül minden :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.