Classy back!

10:35


Sziasztok! Ne is mondjátok, tudom (ti is láttátok a képeket Tom Hiddlestonról?). Sajnos az egyetem és a tanítványok mellett nincs annyi időm az oldalra, amennyit én szeretnék. Tudjátok, milyen régen nem néztem Downton Abbey-t?!

A viccet félretéve, arra jutottam, hogy meg kellene próbálnom jobban beosztani az időmet, és nem candycrusholni állandóan, így lenne alkalmam a klasszikusmacskával is foglalkozni. Nem mintha eddig nem tettem volna hébe-hóba (látnotok kellene az átolvasásra és bővítésre váró piszkozatokat), de jó lenne, ha ez rendszeres lenne. És mondjuk látható is :)
Szóval össze fogom szedni magam, és ezentúl minden szombaton, kedden és szerdán új bejegyzést fogtok találni az oldalon. Természetesen a péntek marad a trolloké. :)

Az új rendszerhez új kinézet is dukál. Az idézet a Breakfast at Tiffany's-ból van, szóval hölgyeim, elő a rúzsokkal, the classy cat is back!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.