Kedvencek: Alverde

7:32


Még egyszer régen egy kozmetikus mondta, hogy próbáljam ki az Alverde arcápolási termékeit, mert teljesen természetes alapanyagokból készülnek, és ez tök jó lesz az én "érzékeny bőrömnek" (nevezhetjük teljesen kiszámíthatatlannak is). Az arcápolási termékeik tényleg jók, de nekem a kozmetikumaik is legalább annyira beváltak, ha nem jobban. A továbbiak néhány kedvencemet szeretném nektek megmutatni, ezeket minden nap használom és tényleg jók.


Ami a képen van: Alverde Duo Bronzosító / Alverde Transparent Make-Up / Alverde Liquid Rouge pirosító / Alverde transzparens púder / Alverde Concealer / Alverde Mono Pearl szemhéjpúder

Alverde Duo bronzosító - életem első és eddig egyetlen bronzosítója, tehát nem is tudnám semmivel sem összehasonlítani. Nekem tartósnak bizonyult, és elég belőle csak egy kicsit felvenni- nem hiszem, hogy a közeljövőben el fog fogyni, pedig hárman használjuk. :) Azt hiszem, az én "példányom" még egy különkiadás része volt, de azóta állandó tagja lett a kínálatnak.

Alverde Transparent Make-Up - a kedvencem alverdés termékem. Komolyan. Nem egy alapozó, inkább valami hidratáló krém (én néha alapozó alá is használom), nagyon szépen kiegyenlíti az arcomat, összehúzza a pattanásokat, szebbnek tűnik tőle a bőröm. Már a második tubust használom el, az első nagyon sokáig elég volt. Ez a cucc nekem nagyon bevált! 

Alverde Liquid Rouge pirosító (Lovely Pink) - nem vagyok egy hatalmas pirosító-szakértő, mert eddig csak egy alverdés porpirosítót használtam, az pedig annyira nem jött be. A dm-es akciós kosárkában turkálva találtam meg ezt a folyékony pirosítót, valami 350 forintért, és mivel már régóta szerettem volna kipróbálni egy ilyet pirosítót, megvetettem magamnak. Aztán legközelebb még egy tubussal, mert annyira jó - magában is elég jól megállja a helyét, ha pedig erre teszek porpirosítót, az is sokkal (SOKKAL) tovább tart, nagyon szép, természetes a színe, és nagyon kevés elég belőle.
Ha látnátok még valahol leértékelve egy tubuskát, szóljatok! :)

Alverde Transparent púder - szintén egy első darabom a transzparens púder kategóriában, ezért megint nem tudom mihez hasonlítani. :) Feltéve egy picit szaténos fénye van. Teszi, amit egy ilyen púdernek tennie kell, fixálja a dolgokat. Állítólag már nem gyártják, de lehet, hogy még a leértékelt kosarakban találkozhattok velük (de már ebben sem vagyok biztos).

Alverde Concealer - az első ecsetes korrektorom (most tűnt csak fel, hogy nagyon sok minden elsőm az Alverdétől van). Szem alá csak extrém esetekben teszek korrektort, de ez szerintem oda nem annyira jó (ezért én nem is használom sminkeléskor), viszont a pattanásokkal csodát művel. De tényleg. Szerintem amióta ezt használom csak úgy magában a pattanásokra, sokkal gyorsabban tűnnek el, mint azelőtt.

Alverde Mono Pearl szemhéjpúder - régebben primer helyett használtam. A Magic Sand árnyalatot használom (és fogom, ameddig ki nem vonják), magában is, de általában alapnak. Tartós, inkább matt (nem teljesen matt), és nagyon sokáig elég. 

Ami nem szerepel a képen, de használtam/használom: Alverde Puderrouge pirosító / Alverde Lipgloss / Alverde Baked Eyeshadow / Alverde szemhéjtus / Alverde Mineral Make-Up alapozó

Életem első szemhéjtusa is alverdés volt, nagyon sokáig azt a tust használtam, illetve ma vettem meg az első zselés tusomat is tőlük, nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog szuperálni. A porpirosítójukat a folyékony pirosítóval együtt használom, az "égetett" szemhéjfestékük feketében van meg, ami felvéve nagyon szép csillogó szürke (a barnára fáj még a fogam, az is nagyon szép!). Ami nem vált be az Alverdétől, az a Mineral Make-Up alapozójuk volt, valahogy nehezen tudtam eldolgozni, olyan furcsa érzés volt viselni is, ezt most krémmel összekeverve el fogom használni.

Összességében nagyon pozitív tapasztalataim vannak a márka termékeivel, imádom a sminkcuccok illatát (szerintem röhejes, hogy egy tusnak ilyen finom illata legyen), az én bőrömre abszolúte beváltak. Ha a dm-ben jártok, vessetek egy pillantást az Alverde állványra, illetve túrjatok bele a leértékelt kosárba, nagyon sok mindent onnan halásztam elő én is. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.