My favourite Christmas movies

16:41

There are a few movies that are kinda obligatory at Christmas time. You might have seen them a million times, and you say that this year you're not going to watch them, but somehow end up in front of the TV. Again. So without further ado, here are my (and probably your) five favourite yuletime carols films.

Vannak olyan filmek, amiket majdnem kötelező karácsonyi filmek (habár erre ugye idén megpróbáltak rácáfolni azzal, hogy nem adják a Reszkessetek, betörők!-et semelyik kereskedelmi csatornán, de engem nem vernek át). Valószínűleg már négymilliószor láttátok őket, és minden évben kijelentitek, hogy bizony idén nem nézitek meg őket, de valahogy úgy is a TV előtt találjátok magatokat. Már megint. Mindenféle további felesleges blabla nélkül itt van az én (és valószínűleg a ti) öt kedvenc karácsonyi filmem.


5. The Holiday - the movie that made me like Jude Law. Seriously. Apart from that, I really like the whole story, because I thought it is an usual soppy romantic movie. And it is soppy and stuff, but a very enjoyable soppy film. And I also like Jude Law's accent. 
The best scene: when Jude Law is crying. 
(I'm so going to watch it today.)

Holiday - ez a film szerettette meg velem Jude Lawt. Komolyan. Eltekintve Jude Lawtól, nekem az egész történet nagyon tetszett, mert én azt hittem, hogy ez az a szokásos nyálas romantikus film. És ez nyálas is meg minden, de egy nagyon élvezhető nyálas film. És Jude Law akcentusa... felőlem felolvashatná a telefonkönyvet is.
A legjobb jelenet: amikor Jude Law sír.
(Én komolyan megnézem ma ezt a filmet.)


4. The Nightmare Before Christmas - I was going to write something really catchy here, but I can't. Why? Because it is a classic Christmas/Halloween Tim Burton movie. And therefore its atmoshpere and the way it just enchants you cannot be described.
You either like it or dislike it, there's no middle ground.

Karácsonyi lidércnyomás - mindig az angol részét írom meg a bejegyzéseknek előbb, és a Karácsonyi lidércnyomás leírásához valami igazán vicceset akartam írni, de semmi újat nem tudok mondani. Egyszerűen csak egy halloweeni/karácsonyi klasszikus Tim Burton film. Ahhoz, hogy valahogy megpróbáljam leírni a film film hangulatát és azt, ahogy képes elvarázsolni az embert, én nagyon kevés vagyok.
Az emberek vagy szeretik ezt a filmet, vagy nem. Ez van.


3. Rise of the Guardians - there are so many things to love about this movie. The story. The tiny details - Santa's Russin accent, Eastern Bunny being voices by Hugh Jackman (I found it hilarious). The characters. The way these holidays and figures were brought together. So basically everything. 

Öt legenda - annyi mindent lehet szeretni ebben a filmben. A történetét, mert az, ahogy ezeket az ünnepeket és kitalált figurákat összehozták, az mesteri. Az apró részleteket (ezek sajnos a magyar szinkronnal nem jönnek át) - a Mikulás orosz akcentusát, a Húsvéti Nyuszi eredeti hangját (Hugh Jackman), a kis vicceket. A karaktereket. Egyszóval mindent.
Ha tehetitek, angolul nézzétek meg (a gonosz hangja Jude Law, habár Shtol András sem rossz, de egy igazi brit sokkal gonoszabbnak hangzik)!


2. Home Alone (1-2) - a movie that means Christmas. There's a saying, you might have heard it: there's no Christmas without Home Alone on the TV. I don't even know anybody who has never seen it or at list never heard of it (seriously, are there people who have never even heard of it? I doubt that.), it is a massive classic. And you know why? Because it's good.
Maybe a bit boring for the zillionth time...

Reszkessetek, betörők! (1-2) - ez a film egyet jelent a karácsonnyal. Ugye van az a mondás, hogy nincs karácsony Reszkessetek, betörők! nélkül. Idén egyébként úgy tűnik, hogy van, de ez pusztán csak valami apró hiba lehet. Egyébként nem is ismerek olyan embert, aki nem látta még ezt a filmet vagy legalább ne hallott volna róla (komolyan, léteznek olyanok, akik még csak nem is hallottak róla? Erősen kétlem.). És tudjátok miért? Mert ez egy jó film.
Maximum egy kicsit unalmas a négymilliomodik alkalommal...


1. Love Actually - no explanation is needed here. What did people watch at Christmas before this movie? I love it and will watch it whenever it is on the TV.
Favourite scene (or one of): There was more than one lobster present at the birth of Jesus?

Igazából szerelem - ezt nem is kell magyaráznom. Mit néztek az emberek karácsonykor, amikor még nem létezett ez a film? 
Kedvenc jelenet (az egyik a sok közül): Több homár is jelen volt Jézus születésénél?

What are your favourite Christmas movies?
Nektek mik a kedvenc karácsonyi filmjeitek? 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ó, az 5 legenda! Igazi antirajzfilmes teremtés vagyok, ez viszont nagyon tetszett, szerintem magyarul is jó élmény, de azért az eredeti az igaz, szerintem is! Azt hiszem a jetik a kedvenceim, de a télapó a karddal, a vagány nyuszi, a sok apró poén, amit elsőre nem is veszel észre ! :)
    Most az Így nevel a sárkányodat 2 miatt is nagyon izgatott vagyok, kezdtem meghazudtolni magamat! :D

    VálaszTörlés
  2. Én a harmadik Shrek után nem tudtam rávenni magam, hogy megnézzem! :D Melyik volt az a kettő? :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.