Beauty shopping list

14:34

Mostanában felvettem azt az idegesítő szokást, hogy céltalanul becsámpázom mindenféle drogériákba, ahonnan általában nem jövök ki üres kézzel. A leértékelt kosarak a gyengéim. 
Általában ezeken a zsákmányszerző körutakon nem azt veszem meg, amire igazán szükségem van, hanem azt, ami nélkül vidám élhetnék - így eshet meg az, hogy még mindig nincs szemöldökceruzám, mert rúzsra költöm a pénzem, ami ugye nagyon fontos, de a harmadik rózsaszínű rúzs helyett vehetnék mondjuk egy nyamvadt barna szemöldökceruzát is. 

Most, hogy bevallhattam a bűneimet, megosztanám veletek, hogy igazából mire is van szükségem - ha látnátok egy drogériában, és más dolgokat is készülnék megvenni ezeken kívül, ugorjatok rám és csavarjátok ki a kezemből!

Ezennel ünnepélyesen megfogadom, hogy más kozmetikumot nem (nagyon) fogok vásárolni a közeljövőben.



Catrice Camouflage korrektor: ma meg akartam venni, de csak sötét árnyalatból volt két darab (önuralmam ma határtalan volt, ma semmit nem vettem). Sok jót hallottam/olvastam róla, és különben sem árt egy korrektor a pattanásokra (sajnos). 
Maybelline Color Tattoo (Permanent Taupe): múltkor nem tudtam megvenni, pedig annyira szép színe van! Mondjuk, az ára nem tetszett annyira (de ha jobban belegondolok, nem kellene mindenféle fölösleges dologra elköltenem a pénzem, és mindjárt nem is olyan sok)...
Catrice Made To Stay Inside Eye: elfogyott egy másik, erre a célra használt szemceruzám, de ha már van külön, a vízvonalra használható ceruza, miért ne venném azt? Ugye. 
Essence szemöldökceruza: csak mert elfogyott a másik barna, porral pedig nem szeretek szemöldököt igazítani.
Baviphat epres méregtelenítő maszk: őt igazából rendelni kell, de azt olvastam, hogy nagyon szépen rendbe hozza a problémás, zsíros bőrt. Nem mintha annyi problémám lenne, de mostanában valami pórus-fixáció alakult ki nálam, és nagyon ki szeretném próbálni, na.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.