Challenge of the week #1

2:47

Vasárnaponként közzé fogok tenni egy "kihívást", amit a következő héten szeretnék teljesíteni. Ha kedvet kaptok valamelyikhez, nyugodtan csatlakozzatok hozzám, osszátok meg a tapasztalataitokat a hozzászólásoknál, az oldalatokon vagy Twitteren
I decided to challenge myself every week in the new year. I'll post a new challenge every (or almost every) Sunday - if you liked to do these challenges too, you can also find them on Tumblr. Let me know if you're doing (one of) them. :)

(És igen, ma hétfő van, nem vasárnap, de tegnap este már nem volt időm megírni a bejegyzést) :)

A hét kihívása: egy hétig semmi édesség!
Az elmúlt két hétben hősiesen eltüntettünk (legalábbis én elég hősiesen ettem) narancsos-csokis sütiket, zserbót, mézeskalácsot, a többit pedig ne is soroljuk fel, mert leírva borzasztóan soknak tűnik. Ezért arra gondoltam, hogy a következő héten nem fogok semmilyen édességet sem enni, nem kell a feneket növeszteni, és tanulás helyett rájárni arra a táblás mogyorós csokira. Szóval semmi csoki, semmi süti, semmi "csak az utolsó szaloncukrot". 
Nehéz lesz? Nagyon. 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én nem is tudom mit mondjak.... leborulok előtted ha ezt végigviszed. Számomra ez a két szó egyenlő a lehetetlennel.
    Hajrá :)!

    VálaszTörlés
  2. Az az igazság, hogy ilyet már csináltam nem is olyan régen, szóval így másodszorra könnyebb nem enni csokit, de hát...
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.