Challenge of the week #2

9:39

Vasárnaponként közzé fogok tenni egy "kihívást", amit a következő héten szeretnék teljesíteni. Ha kedvet kaptok valamelyikhez, nyugodtan csatlakozzatok hozzám, osszátok meg a tapasztalataitokat a hozzászólásoknál, az oldalatokon vagy Twitteren
I decided to challenge myself every week in the new year. I'll post a new challenge every (or almost every) Sunday - if you liked to do these challenges too, you can also find them on Tumblr. Let me know if you're doing (one of) them. :)

Előző héten: egy hétig semmi édesség!
Hahaha. Be kell vallanom valamit: elbuktam. Azt hiszem, csütörtökig egészen jól ment minden, aztán bumm, valaki sütött vaníliás-csokis-mandulás tortát, és ettem belőle (mentségemre szóljon, hogy utána visszatértem aszkéta életmódomhoz. Illetve megtettem minden tőlem telhetőt, amit egy ilyen sokk után tehet az ember :D. ). Ami azt is bizonyítja, hogy nem vagyok teljesen hülye - ti mondanátok nemet egy ilyen tortára?

A hét kihívása: semmi halogatás!
A következő héten igyekszem nem halogatni a dolgokat - például a "majd rendet rakok a szekrényben"-ből "most rendet rakok a szekrényben" lesz. És nem olyan sem, hogy "ezt a 30 oldalt igazán ráérek holnap is elolvasni". Nem. Mert ugye amit ma meg(t)ehetsz, ne halaszd holnapra.

You Might Also Like

1 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.