Challenge of the Week #3

13:11

Vasárnaponként közzé fogok tenni egy "kihívást", amit a következő héten szeretnék teljesíteni. Ha kedvet kaptok valamelyikhez, nyugodtan csatlakozzatok hozzám, osszátok meg a tapasztalataitokat a hozzászólásoknál, az oldalatokon vagy Twitteren
I decided to challenge myself every week in the new year. I'll post a new challenge every (or almost every) Sunday - if you liked to do these challenges too, you can also find them on Tumblr. Let me know if you're doing (one of) them. :)


Előző héten: semmi halogatás
Annyira jól teljesítettem a héten, hogy csak na (vállveregetés). Sokkal több dolgot megcsináltam, mint eredetileg gondoltam, és most itt ülök, vasárnap este, és nincs mit tanulnom, Mi ez, ha nem hatékonyság?!

A hét kihívása: rajzolj!
Régen elég sokat rajzoltam, aztán az utolsó 4-5 évben meg szinte semmit, ezért arra gondoltam, hogy ezen a héten felelevenítem a rajztudásomat, és rajzolok valamit (tehát igen, Disney-hercegnőket). Keresgettem tutoriálokat is, majd meglátjuk, mi lesz belőle. :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. kíváncsi vagyok a rajzaidra, biztos nagyon tehetséges vagy:)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Emma, aranyos vagy - hát, majd meglátjuk, mire "emlékszem". :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.