Challenge of the Week #4

8:57

Vasárnaponként közzé fogok tenni egy "kihívást", amit a következő héten szeretnék teljesíteni. Ha kedvet kaptok valamelyikhez, nyugodtan csatlakozzatok hozzám, osszátok meg a tapasztalataitokat a hozzászólásoknál, az oldalatokon vagy Twitteren
I decided to challenge myself every week in the new year. I'll post a new challenge every (or almost every) Sunday - if you liked to do these challenges too, you can also find them on Tumblr. Let me know if you're doing (one of) them. :)


Előző héten: rajzolj!
Miután több órát töltöttem a Pinteresten mindenféle rajzos dolgok keresgetésével (így találtam rá Kelly Vivanco munkáira is), azok alapján firkálgattam. Aztán rájöttem, hogy kezeket kell másolnom, mert kéztartásokban rossz vagyok.

A hét kihívása: olvass!
Úgy gondoltam, hogy erre a hétre Gyűrűk Ura maratont hirdetek, de kell a sikerélmény, úgyhogy erre a hétre egy könnyebb dolgot találtam ki: olvasni fogok! Nem mintha eddig nem olvastam volna, de a tankönyveket és a kötelezőket (főleg a hangtanos és a mondattanos könyveket) az ember nem a saját szórakoztatására olvassa el. Amióta viszont nem kell tanulnom, rengeteg időm van, Niki oldaláról pedig eljutottam a Goodreads-re (és egy kicsit megszállott lettem), azóta pedig be is fejeztem két könyvet (ez a mondat még mindig nem akar véget érni), ezen a héten pedig végezni szeretnék kettő másikkal is, és egy jövő heti titkos klasszikusmacska projekthez is kellenek. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.