Review | Colour Lip Balms

0:00



Amióta tudom, hogy vannak Chubby Stickek, szeretnék egyet (nem akarok mindent arra fogni, hogy lány vagyok, de hát na), de van egy összeg, ami fölött az ember már nem vesz semmilyen kozmetikumot. Mármint egy darabot. Milyen szerencse, hogy a Clinique trendet indított el ezekkel a "duci" ajakszínezőkkel, amik egyesítik a rúzsok színét, az ajakápolók hidratálását, és a szájfények csillogását (és a többi PR blabla), és ha csak szezonálisan is, de elég sok márka előrukkolt a saját rúzsceruzáival, szóval egy Chubby árából hármat is vehet az ember. :)
Ahogy én is tettem.


Az első ilyen rúzsceruzám egy catrices volt, azóta bővült a gyűjteményem. A képen óramutató járásával megegyezően NYC Sweet Splash Gloss Stick (már nem kapható), Catrice Pure Shine Lip Balm (ezekről részletesen a bejegyzés második felében olvashattok) és Astor Soft Sensation Lipcolor Butter láthatók.

Az NYC ceruzáját (árnyalat: Revived Berry) szeretem, ősszel elég sokat használtam. Három árnyalatban volt kapható, ez volt a legsötétebb - amit itt azt jelenti, hogy sötét rózsaszínű lesz a szájon. Sokkal fényesebb, "vizesebb", mint a többi ilyen típusú társa, inkább hajaz egy szájfényre, mint egy rúzsra. Nekem nem szárította a számat, a tartósságával sem volt gondom, kopni egyenletesen kopik (viszont a kupakja kriminális).

Az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter (több főnév már nem fért a nevébe? árnyalat: Pretty Poppy) eredeti ára számomra egy kicsit elrettentő volt (2699 Ft), de szerencsére kedvezménnyel olcsóbb volt, mint egy catrices Pure Shine, és mivel úgy is nagyon sok jót olvastam róla és úgy is kellett, megvettem. A Pretty Poppy-ra esett a választásom, ami a csodálatos drogériás világításnál sokkal korallosabb volt, rendes fényben és szájon pedig sokkal narancsosabb, nyárra nagyon jó szín (lenne, ha nem a rózsaszínes vonulat állna jól nekem). A butter része a dolgoknak annyiban igaz, hogy eléggé vajas, pigmentáltságában és felvitelnél olyan, mint egy rúzs - viszont az én számat szárítja, ez nem annyira butter. :( 
Ha esetleg ilyet vennétek, a vásárlásnál figyeljetek arra, hogy bizonyos árnyalatokban vannak csillámok is!


A kedvenceim a Catrice Pure Shine ajakbalzsamok. Három is van, ezeket használom szinte minden nap (mármint ha nem a rúzsokat, természetesen): I Don't Red It, ami egy "visszafogott" piros, Cherry-ty, ami egy sötét rózsaszín (?), és a Go Flamingo Go!, ami egy korallos/világos rózsaszín.

Sorrendben: Go Flamingo Go!Cherry-ty, I Don't Red It

A Pure Shine számomra tényleg betartja, amit ígér: szín, ápolás, csillogás. Szuper állag, szuper, viselhető színek, és a tartósságával sincsen baj, természetesen evés-ivás után igazításra szorul, és csillogás is megkopik egy kicsit (míg például az astoros egyáltalán nem fényes egy percig sem). Ha már kopás: szépen, egyenletesen kopik (ahogy a csomagolásáról a felirat is), de szerencsére még tükör nélkül is könnyen megigazítható. Az ára 1549 Ft.
 




You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Igen, a Catrice mindent visz. Én is beszereztem belőle kettőt, teljes mértékben meg vagyok vele elégedve :)

    VálaszTörlés
  2. De örülök, hogy megírtad ezt a bejegyzést :)! 1. nagyon szeretem az efféle posztokat, könnyebb eligazodni a kozmetikumok sűrű erdejében 2. én is régóta szemezek ezekkel e kemikáliákkal és most már tudom, hogy mit merre. Köszi :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy tetszik és hasznosnak találod! :) Mostanában én is nagyon szívesen olvasok mindenféle "beauty blogokat", mert szerintem is nagyon hasznosak (mármint amennyire hasznos lehet az, ha az ember rúzsokról és kencékről irkál, na :D), ezért gondoltam, hogy a klasszikusmacskán is lesznek ilyen típusú bejegyzések. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.