Challenge of the Week #5

10:41

Vasárnaponként közzé fogok tenni egy "kihívást", amit a következő héten szeretnék teljesíteni. Ha kedvet kaptok valamelyikhez, nyugodtan csatlakozzatok hozzám, osszátok meg a tapasztalataitokat a hozzászólásoknál, az oldalatokon vagy Twitteren
I decided to challenge myself every week in the new year. I'll post a new challenge every (or almost every) Sunday - if you liked to do these challenges too, you can also find them on Tumblr. Let me know if you're doing (one of) them. :)


Előző héten: olvass!
Majd meglátjátok jövő héten! ;)

A hét kihívása: ismétlés
Sajnos ez lesz az utolsó "egyetemmentes" hetem, és eredetileg arra gondoltam, hogy az utolsó hét kihívása a kevesebb stressz legyen. Haha. Rangsorolásos jelentkezés van, három szak tárgyait kell összeegyeztetnem, a minimum az, hogy a gép előtt ülök a Katanámmal és frissítem a Neptunt. Szóval ezt a semmi stresszt gyorsan el is vetettem, és a hét kihívása inkább az ismétlés lesz. Mert szégyen és gyalázat, de vizsgaidőszakban bele sem néztem a portugál könyvembe (az egyik szakom a portugál), ezért a héten szépen átnézem a régebbi tananyagot, hogy az első órán legyen fogalmam arról, hogy miről van szó.
És (itt ugrik a majom a vízbe) újrakezdem a franciát! Már letöltöttem nyelvkönyveket, az elkövetkezőkben szeretnék egy kis időt szánni minden héten a franciára is (három év nyelvtanulás nem múlik csak el úgy nyomtalanul, ugye?!).

You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.